2011. augusztus 27., szombat

21 db-os női ruhacsomag XXL-3XL-es Etam Canda H&M - Jelenlegi ára: 1 Ft

Márkás jó állapotú ruhák
Make my day kék pulcsi
Fekete hosszú ujjú felső
Neuville barna hosszú ujjú felső
Essentials fekete hosszú ujjú felső
Biaggini csíkos hosszú ujjú felső
Canda sötétkék hosszú ujjú felső
Selection fekete ujjatlan felső
Quechua zöld póló
Cicerone drapp ing
Queentex világoskék hosszú ujjú felső
Mintás hosszú ujjú felső
Enjoy kék rövid ujjú felső
Zöld pulcsi
Punto szürke ujjatlan felső
Világoskék ujjatlan felső (halvány foltok az elején)
H&M fehér rövid ujjú felső
Ulla Popken sárga hosszú ujjú felső
Etam csíkos hosszú ujjú felső
Chalou mintás hosszú ujjú felső
Casa Blanca csíkos rövid ujjú felső
Édéis piros rövid ujjú felső
Vásárold meg 3 ruhacsomagomat és én fizetem a postát
A nyertes az összes ruhát megkapja!
100% Garancia
Ha a garancia lehetőségével szeretnél élni azt az értékelés előtt tedd meg!
Nézd meg a többi termékemet is katt ide
581



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-30 19:29
. 21 db-os női ruhacsomag XXL-3XL-es Etam Canda H&M - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése